Peavoolu meediakanalite uudiste mõju Sinu investeerimisportfellile

Mõned aastad tagasi avastasin, et igapäevaselt peavoolu meediakanalite jälgimisest ja järgimisest on investeerimisel suhteliselt vähe kasu. Peamiseks põhjuseks on läbi finantsmeedia edastatud uudiste olemus – lisaks niinimetatud toorinfole saab sealt kaasa ka kellegi arvamuse. Tihtipeale uudis just arvamusavaldustest koosnebki ja esialgne info jääb suhteliselt tagaplaanile. Võtame näiteks kasvõi finantsmeedia lipulaeva telekanali CNBC, sealsed “uudised” koosnevad ju enamuses just arvamusavaldusest ja põhjenduste otsimisest juba toimunud sündmustele. Samasugune struktuur on uudiste puhul üldjuhul näha ka trükimeedia artiklitest - üks-kaks fakti ja posu põhjendusi. Edukate investeerimisotsuste tegemiseks, julgen väita, on siiski tarvis võtta ette algandmed, nii arvandmed kui ka uudised/sündmused faktide kujul ja analüüsida.

Ülalkirjeldatu meenus olles näinud veebiavarustes alltoodud graafikut, mis kirjeldab investeerimisportfelli väärtuse kujunemist sõltuvalt jälgitavatest uudisvoogudest ja muust investeerimisotsusel kasutatavast infost. Esitatud küll läbi huumoriprisma, aga terake tõtt täitsa olemas.


Allikas: No Brainer Trades via The Big Picture

 

Rubriigid: Uudised, märksõnad: . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

Saad kasutada järgmisi HTML-i märgendeid ja atribuute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>